transformace usb kamery na IP kameru

nonsense nonsense na volny.cz
Středa Leden 23 22:01:14 CET 2013

zdravím,

obdržel jsem zajímavý dotaz zda je možné "cosi pořešit" tak, aby původně
kamera s USB rozhraním byla přístupná jako IP kamera.

napadlo mě, že by to neměl být příliš velký problém. Vzít něco málo
počítače, nainstalovat linux, do něj web server, pak podporu pro danou
kameru, chvíli s tím experimentovat...

Jenže pro tazatele je dost důležitá cena a mechanické rozměry celého
zařízení. Protože cena toho mého předpokládaného experimentu by asi
nebyla úplně nejmenší.

Napadlo mě, jestli se někdo nezabýval podobným problémem. Třeba zjistil,
že se něco podobného někde vyrábí jako black box, do kterého z jedné
strany připojím USB kameru a z druhé strany UTP kabel a je to. Ale
takhle jednoduchý to asi nebude...

Mohl bych se dotázat, zda má někdo takovouto zkušenost ?

--
L.Vlček