Fwd: confirm bd6f38bdcf6218d3cb8e60d2e69aec207d0ba44c

Jan Hrach jenda na yakumo.hrach.eu
Pondělí Červenec 15 15:41:23 CEST 2013

Co třeba změnit ten potvrzovací řetězec, když to přeposíláš? Zajímalo by mě, který dobrodinec tě teď odhlásí ;)

(pozn. požadavek na odhlášení jsem za tebe zrušil, aby tě někdo nemohl odhlásit)

A jinak bych to ignoroval…