Debian Wheezy - lze změnit amd64 na i386?

d.petr d.petr na post.cz
Pondělí Červenec 15 16:05:31 CEST 2013

	Dobrý den.
	Mám PC s nainstalovanou základní architekturou amd64 (stabilní Debian).
V rámci multiarch mám přidanou architekturu i386. Rád bych ale
architekturu amd64 opustil. Lze to nějak bezpečně?
	Výměna dpkg:amd64 za dpkg:i386 + přidání architektury amd64 nestačí,
Aptitude pak ukazuje balíky jen jedné architektury (asi amd64, protože
"není nainstalován dpkg"). A nepomůže ani "apt-get update". Nepomůže ani
instalace multiarch_support:i386.
	Našel jsem všelijaké složité návody, ale to jsou v podstatě
přeinstalace systému (starších Debianů).
	Máte někdo nápad, jak přepnout architekturu tak, aby primární byla i386
a doplněná amd64? Zbytek už bych si dodělal.

PM