Debian Wheezy - lze změnit amd64 na i386?

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Pondělí Červenec 15 17:10:34 CEST 2013

On Mon, Jul 15, 2013 at 03:05:31PM +0100, d.petr wrote:
> 	Dobrý den.
> 	Mám PC s nainstalovanou základní architekturou amd64 (stabilní
> Debian). V rámci multiarch mám přidanou architekturu i386. Rád bych
> ale architekturu amd64 opustil. Lze to nějak bezpečně?
> 	Výměna dpkg:amd64 za dpkg:i386 + přidání architektury amd64
> nestačí, Aptitude pak ukazuje balíky jen jedné architektury (asi
> amd64, protože "není nainstalován dpkg"). A nepomůže ani "apt-get
> update". Nepomůže ani instalace multiarch_support:i386.
> 	Našel jsem všelijaké složité návody, ale to jsou v podstatě
> přeinstalace systému (starších Debianů).
> [...]

to si myslim ze nejde. musi se odstranit vsechny amd64 baliky a nahradit i386
a to vcetne dpkg, ktere to provadi, takze minimalne v tomhle je problem.
to je jednodussi to znovu nainstalovat.

mk