Debian Wheezy - lze změnit amd64 na i386?

d.petr d.petr na post.cz
Pátek Červenec 19 16:29:33 CEST 2013

Josef Štengl wrote:
> Taky provozuji; ono těch balíků zase tolik není a velikost je menší než
> jeden film :-).
>
> Aptitude nepoužívám (hold starej pes :-) ale apt mi nabízí primárně
> amd64 balíky, když chci i386 tak si o ně musím říci.
>
> zkuste
> apt-config dump
>
> co to vypisuje. Snad relevantní klíče:
>
> APT::Architecture "amd64";
>
> APT::Architectures "";
> APT::Architectures:: "amd64";
> APT::Architectures:: "i386";
>
> Pokud by klíče Architectures byly prohozené, tak je konfiguráku zkusit
> [...]

Samotné apt mi taky defaultně pracuje s primární architekturou. V
apt-config dump mám stejné pořadí, jako Vy.
Jak jsem zjistil, tak Aptitude taky normálně zobrazuje nejdřív primární
a pak teprv přidanou architekturu (tzn. jeden řádek primární, druhý
řádek přidaná). Ale vyskytují se shluky balíků, které jsou jen i386, a
ty mě mátly, když jsem se jimi musel prodírat.
PM