Debian Wheezy - lze změnit amd64 na i386?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Červenec 17 08:31:02 CEST 2013

Taky provozuji; ono těch balíků zase tolik není a velikost je menší než
jeden film :-).

Aptitude nepoužívám (hold starej pes :-) ale apt mi nabízí primárně
amd64 balíky, když chci i386 tak si o ně musím říci.

zkuste
  apt-config dump

co to vypisuje. Snad relevantní klíče:

APT::Architecture "amd64";

APT::Architectures "";
APT::Architectures:: "amd64";
APT::Architectures:: "i386";

Pokud by klíče Architectures byly prohozené, tak je konfiguráku zkusit
přehodit. Možná to pomůže.

ced