Použití cut - výpis seznamu uživatelů samby

Martin Blaha conf.linux na seritech.cz
Středa Červen 12 16:46:04 CEST 2013

Nejsem si jist, ale zdá se mi že pdbedit -L vypisuje uživatele z passwd
a ne všichni jsou přidáni v sambě
Vypíše mi i uživatele root a firebird, které jsem smbpasswd -a určitě
nepřidával

Martin