RFC: Ceske zkratky mesicu v locales/glibc

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Sobota Březen 9 22:51:37 CET 2013

Hello, world!\n

> zkratky mesicu - vzdycky kdyz vidim "čen" nebo "čec" tak si rikam
> "co to safra je?". Dokonce jsem se dokopal k tomu, abych o tom napsal
> maintainerovi locales v glibc. Jeho nazor je, ze takovouto zmenu
> je treba prodiskutovat v prislusne jazykove komunite uzivatelu, zjistit
> celkovou naladu a mozne protiargumenty. Coz timto cinim.

Třípísmenné zkratky měsíců mi přijdou praštěné a atypické, ovšem
ani 1), ani 2) mi nepřijde o nic lepší. Takže nejspíš ponechat
současný stav.

				Přeji pěkný víkend
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
"This is an object-oriented system. If we change anything, the users object."