Sipwitch vklada spatnou IP-adresu

d.petr d.petr na post.cz
Pondělí Březen 18 13:56:58 CET 2013

On 16.3.2013 19:42, Pavel Kankovsky wrote:

> Myslím, že adresa v Contact se používá pro poslání finálního ACK, ale
> přenos zvukových dat se řídí souborem SDP, který je přiložen k INVITE.
> SIP je úplně šílený protokol.

	Já proti samotnému SIP nic nemám, je to hezké počteníčko (v logu :-) )
a je snad dostatečně standardní. Jenže ten Sipwitch tam bezdůvodně
vkládal adresu druhé síťovky, která s provozem výhradně po vnitřní síti
nijak nesouvisí a neměla se tam plést. Kdybych měl jednosíťovkový
server, nejspíš bych na žádné potíže nenarazil.
	Jak už jsem psal, Yate na stejném místě fungoval (a pořád funguje)
správně. Tak zůstal Yate.
PM