S/KEY CentOS

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Neděle Březen 24 16:12:01 CET 2013

Dne 23. března 2013 16:29 Petr Haresta <haresta na gmail.com> napsal(a):
> Dobrý den,
> děkuji za odpověď. O google authenticatoru jsem četl. Měl jsem hned
> nastínit o co mi jde. Mám v plánu si postavit něco podobného jako je
> yubikey (http://www.yubico.com/products/yubikey-hardware/yubikey/) něco
> takového (http://www.ehajo.de/Bausaetze/AVR-ISP-Stick ) a k tomu bych
> potřeboval dostat do CentOSu optimálně ten pam_skey :-(
> Nějaký tip?
>
> Děkuji

Takze Vase zarizeni se bude pripojovat k PC jako bezna USB klavesnice
a v Atmelu budete generovat S/KEY?
Ten napad se mi moc libi. Budete to vyvijet sam, nebo bude projekt pod
nejakou open-source licenci na githubu? O zarizeni bych mel take
zajem.
Original YubiKey vyjde na 30USD/kus http://goo.gl/Gioat

Asi slo pouzit http://blog.flipwork.nl/?x=entry:entry081009-142605 Jde
o USB klavesnici z ATTiny85, ktera ma pouze jednu klavesu. Jen by bylo
potreba vyresit generovani S/KEY. Ale mozna existuje nejaka knihovna.

Uricte by slo vychazet z nejake jiz existuji OTP aplikace. Nasel jsem
implementaci v Jave a JavaScriptu:
https://code.google.com/p/j2me-otp/
http://motp.sourceforge.net/
http://otp-j2me.sourceforge.net/