S/KEY CentOS

Petr Haresta haresta na gmail.com
Neděle Březen 24 18:20:54 CET 2013

Dobrý den,
ano přesně tak se to má chovat.
Zatím to vyvíjíme s kamarády pro radost respektive osobní použití, pokud se
nám to podaří určitě bychom se rádi podělili.

Pro mě je nyní zklamáním podpora autentifikace v linuxu, neexistuje
jednotný modul. Dal jsem se do kompilace pam_skey odsud:
https://github.com/dkorunic/pam_skey
ale při kompilaci narážím:
configure: error: skey library not found or unknown interface (celý log
zde:
https://docs.google.com/document/d/1r_VvJLREeRwFaDhq5QgyoxO9JJEppgiulIk7H8Vafhw/edit?usp=sharing
)

Evidentně mi chybí libskey:

NOTE: You *absolutely* need libskey to make this module working. I
recommend original logdaemon suite by Wietse Venema - you can find it in
logdaemon-5.10 package.

Při komilace logdaemona, kterého jsem vzal odsud:
ftp://ftp.sdsc.edu/pub/mirrors/ftp.porcupine.org/pub/security/

Narážím na chyby (
https://docs.google.com/document/d/1MY7JOLYUDJ4wMaSbjEMvBUMeEdCiTFBj7LiNSOtIOEg/edit?usp=sharing)
se kterými si nevím rady.