jak vypnout IPv6 Privacy Extensions (v Ubuntu 12.04)?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Květen 10 15:33:57 CEST 2013

Pavel Kankovsky píše v St 08. 05. 2013 v 12:44 +0200:
> Aby to nebylo tak jednoduché, tak DHCPv6 by správně mělo klienty
> identifikovat ne podle MAC, ale podle tzv. DUID. Za *normálních
> okolností* by mělo platit, že jedno zařízení má svůj jeden fixní DUID.

Tak na to se vykašlu a zůstanu u přidělování IPv6 adres dle MAC, která
je docela fixní a prakticky se nemění.

Akorát teda přidání eth0 vedle all a default do sysctl nepomohlo...
Takže jsem si umyl hlavu od popílku a přemýšlím, že budu humpolácky
echovat 0 do /proc/sys/net/.../eth0/use_tempaddr v /etc/rc.local...

> Nemusím rozumět všemu. :)

Není v tom nic složitého. Lidé říkají třeba "děkuji moc", ale uznejte,
že je to poměrně vágní. "moc" je navíc relativní pojem, každý si pod tím
představí něco jiného. Moje "666x" bylo oproti tomu naprosto konkrétní,
ne? :-)

Petr