OT: Nabidka prace Kolin - ucitel IT - Linux

msk.conf msk.conf na gmail.com
Čtvrtek Květen 16 08:44:20 CEST 2013

Zostavam OT, ale neda mi to:

To uz naozaj doba pokrocila a v roku 2013 existuje stredna skola, kde sa
uci, alebo ma v plane ucit Linux, Bash a siete?

Ja som vychodil strednu elektro zameranu na IT, ale v dobe, ked som tam
chodil, sa ucili akurat tak word, par prikazov dos-u a wolfstein. Podla
zakulisnych informacii sa to dodnes ( 15 rokov ) prakticky nezmenilo,
takze som dost (pozitivne) prekvapeny...

Dusan