OT: Nabidka prace Kolin - ucitel IT - Linux

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Čtvrtek Květen 16 09:00:00 CEST 2013

On Thu, 16 May 2013, msk.conf wrote:

> Zostavam OT, ale neda mi to:
>
> To uz naozaj doba pokrocila a v roku 2013 existuje stredna skola, kde sa uci,
> alebo ma v plane ucit Linux, Bash a siete?
>
> Ja som vychodil strednu elektro zameranu na IT, ale v dobe, ked som tam
> chodil, sa ucili akurat tak word, par prikazov dos-u a wolfstein. Podla
> zakulisnych informacii sa to dodnes ( 15 rokov ) prakticky nezmenilo,
> takze som dost (pozitivne) prekvapeny...

Evidentne ano - a jak je vidno je problem najit nekoho kdo by to ucil.
Ono se to nezda, ale s nastupem ARMu a Androidu se potreby trhu meni a je
chvalihodne, ze na to vzdelavaci instituce reaguji, i kdyz priznavam ze
nevim jak moc je stredni skola vhodna pro takove ambice.
Pokud nikoho nenajdou tak to nicmene ucit asi nebudou.:)

> Dusan

Adam Pribyl