Ubuntu na Dellu vs. 30" Dell U3014 UltraSharp, 2560x1600

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Květen 16 13:41:02 CEST 2013

Pokud máš jen jednu grafiku, tak to ignoruj.

Jen mě tak napadlo. Používám E6520 a ta má duální grafiku (intel,
nvidia). U tohoto modelu není možnost, jak se integrovanou grafikou
(intel) dostat na externí (v dokině) grafické výstupy; to jest je nutno
použít nVidia grafiku. Jinak je to křáp a velmi doporučuji upgradovat
bios. Potupně to i křáp být přestává.

ced