Ubuntu na Dellu vs. 30" Dell U3014 UltraSharp, 2560x1600

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Čtvrtek Květen 16 15:20:40 CEST 2013

Obecne jsou s dual head dost casto problemy zvlast v kombinaci s velkym
rozlisenim, viz napr.
http://forum.fedora.cz/read.php?4,21782,21816#msg-21816
bohuzel je potreba to resit pripad od pripadu, treba to na HD4000 pojede
OK. V nejakych verzich blbne i GDM kdy je potreba se napr. prihlasit na
notebooku, protoze se nikdy nezobrazi na externim monitoru.

Co se tyce velikosti tak vetsi display chce vetsi odstup a vetsi pismena,
takze zase tak moc mista tim clovek neziska. (Mam 24" a 26" (1920x1200))

Adam Pribyl