Remote command a password prompt

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Pátek Květen 17 09:33:20 CEST 2013

Zdravim,

potrebujem z lokalu spustit skript, ktory sa pripoji na server, vykona
nejaky prikaz (napr. mysqldump), ale dany prikaz vyzaduje zadanie hesla,
teda napriklad:

ssh root na server 'mysqldump --opt --single-transaction -u login -p dbname >
/home/someuser/dbname.sql'

vyhodi prompt na zadanie hesla k databaze. Viem, ze mozem konkretne u
mysqldump prikazu pouzit -pHESLO, ale pokial viem, tak heslo je nasledne
mozne precitat v zozname aktualne beziacich procesov. Da sa nejako
zabezpecit zadanie hesla bez toho aby som to pouzil ako parameter daneho
prikazu a zaroven nemusel heslo manualne zadavat? Teda aby vlozenie
prebehlo z toho skriptu, ktory volam na lokale? V opacnom pripade by som
musel zadavat mozno niekolko stokrat heslo, co nie je zrovna prakticke :)

Dakujem!

--
S pozdravom,
Martin Tiršel