Iso mount v Krusaderu

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Neděle Květen 19 21:22:02 CEST 2013

Díky za odpověď. Pamatuju si, že v KDE3 jsem toho nějak dosáhl, ale od
té doby jsem to nepotřeboval.  To iso potřebuju namontovat, abych to
mohl instalovat ve Wine, takže asi zatím žádná možnost není...
Inu degrese a entropie...

Honza

--
S pozdravem
Honza Reznicek

Mageia Ono-Sendai 3.4.34-desktop-1.mga2 #1 SMP x86_64 GNU/Linux