konfigurace jádra

nonsense nonsense na volny.cz
Sobota Květen 25 16:11:31 CEST 2013

Přeji pěkné odpoledne,

nedávno jsem si všiml jedné poměrně ošklivé věci.

Dlouhou dobu jsm byl spokojeným uživatelem dnes již poněkud obstarožního
USB zařízení  AVerMedia AVerTV DVB-T Volar X.
Nedávno jsem "náhle" zjistil, že konfigurační volby jádra mající na
starosti toto zařízení v něm "náhle" nejsou (DVB_USB_V2 a
DVB_USB_AF9015). Tudíž je jádro nezná a neobsluhuje. A já je tak nemůžu
používat.

když jsem se pokusil si je do jaderné konfigurace dopsat, nefungovalo to.
Asi se někde konfiguruje, které konfigurační větve budou aktivní a které ne.

Nevěděl by někdo jak zase zapnout tyto volby (konfigurační větve) v
jádře, když je (asi) administrátoři distribuce vypnuli ?

Používám k plné spokojenosti Gentoo...

díky
L.Vlček