konfigurace jádra

nonsense nonsense na volny.cz
Sobota Květen 25 19:58:27 CEST 2013

Dne 25.5.2013 19:05, nonsense napsal(a):
> Uvedené volby zapnuté mám, to jsem někde na netu (pomocí dozoroujícího
> orgánu google) našel.
> Přesto příslušné volby nevidím. Ono toho musí být pozapínáno více, ale
> možná to chce zapnout ještě něco, ale nenašel jsem co...
Ach jo,
je to přesně podle populárního Murphyho zákona, když se nedaří a nedaří
něco najít pošli dotaz do konference.
Můžeš si být jistý, že pak hledanou odpověď do 10 minut najdeš.
A tak se taky stalo.

Chce to ještě zapnout volbu: Remote Controller support (MEDIA_RC_SUPPORT)
ve větvi: Multimedia support (MEDIA_SUPPORT)

Jojo, škatulata hejbejte se...

Ještě jednou díky za postrčení směrem k řešení...