konfigurace jádra

nonsense nonsense na volny.cz
Sobota Květen 25 19:05:35 CEST 2013

Dne 25.5.2013 17:19, Pavel Kankovsky napsal(a):

> A víte, v jaké verzi jádra to fungovalo a v jaké už ne?
>
> Vypadá to, že někdy v cca 3.7 proběhly nějaké škatule a Vaše oblíbené
> drivery se ocitly v novém adresáři drivers/media/usb/dvb-usb-v2/ A
> vypadá to (podle Kconfig v nadřízeném adresáři), že musite mít zapnuto
> MEDIA_DIGITIAL_TV_SUPPORT (a I2C), aby se to vůbec o ten adresář
> zajímalo.
Jo,
to by celkem odpovídalo.
Ono se to má tak, že televizi moc nesleduji. Tyto věci řeším pouze
občasně a pod hrubým nátlakem (doma), kdy rodina chce sledovat něco a
něco jiného si nahrát pro pozdější pokoukání. Nojo, já vím mám starou
televizi....

Doba, kdy proběhly ony změny by zhruba odpovídala.
Uvedené volby zapnuté mám, to jsem někde na netu (pomocí dozoroujícího
orgánu google) našel.
Přesto příslušné volby nevidím. Ono toho musí být pozapínáno více, ale
možná to chce zapnout ještě něco, ale nenašel jsem co...

díky za odpověď

L.V.