vice domen na mailserveru

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Listopad 7 11:15:28 CET 2013

Taky to řeším kombinací s MySQL. Postfix i Dovecot si pak kontrolují
existenci uživatele nebo jestli je to alias, autentizace a podobně. Na
management jsem si udělal jednoduchý web v PHP, který s databází manipuluje.
Určitě to není tak sofistikovaný jako Postfix Admin, ale funguje to i s
Dovecotem a mně to stačí... :)