Hromadný management linuxových stanic

Martin Tirsel lk na blackpage.eu
Pátek Listopad 15 10:35:22 CET 2013

Zdravim,

doporucujem pozriet sem, hladal som nieco podobne Puppetu, ale v Pythone
(Ruby mi totiz pride rovnako neprehladny ako treba Perl):

http://www.linkedin.com/groups/Any-python-alternative-puppet-2825397.S.117775768

Zapacil sa mi Ansible, tak sa s tym teraz hram (netreba na servery nic
instalovat, funguje to cisto nad SSH a datovy format je JSON). Ono
vsetko su to viacmenej polotovary, kde backend/protokol je open source a
frontend ako komercne riesenie. Takze bud si zaplatite za hotovy
management nastroj alebo si ich napisete, zalezi na potrebach.

S pozdravom,
Martin Tirsel