Re: Hromadný management linuxových stanic

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Sobota Listopad 16 21:47:36 CET 2013

Puvodni dotaz byl hlavne na klientske stanici, nicmene Puppet mi pripomel
nedavny popis nastroje Foreman
http://fedora.cz/foreman-hromadna-instalace-a-konfigurace-serveru-1-dil/
Treba by se to dalo nejak ohnout.

Adam Pribyl