Piranha / LVS monitoring script problem

Kovar Honza honza na tnx.cz
Pondělí Září 2 10:30:20 CEST 2013

Sice jsem to nahradil, ze uz nepotrebuju ukladat do toho souboru, ale i tak by me zajimalo, proc je nebezpecne ukladat do /tmp. A kam mam pripadne ukladat soubor, kdyz potrebuju neco takhle zpracovavat? Kdyz je navic ten stroj za firewallem a krome toho balanceru tam zadne sluzby nebezi ... Nechci polemizovat o nebezpecnosti, opravdu mi chybi znalosti a rad bych vedel, proc to nedelat.

Diky

Honza

-----Original Message-----
From: linux-bounces na linux.cz [mailto:linux-bounces na linux.cz] On Behalf Of Pavel Kankovsky
Sent: Sunday, August 25, 2013 12:22
To: Diskuse o Linuxu v cestine
Subject: Re: Piranha / LVS monitoring script problem

On Sat, 17 Aug 2013, Kovar Honza wrote:

> #!/bin/bash
> wget -q -O /tmp/result.txt -nc --no-check-certificate
> https://$1:$2/owa if grep -q "<title>Outlook Web App</title>"
> /tmp/result.txt then  echo "OK"
> else
>  echo "FAILED"
> fi
> rm -f /tmp/result.txt
>
> Zjistil jsem, ze pokud zakomentuju posledni radek, tak jeden server se
> chytne. Pokazde jiny, resp nahodne.

Zapisovat do souboru s predikovatelným (v tomto případě zcela fixním) jménem v /tmp... řád žonglujete s odjištěnými granáty?

Tady bych hádal, že skript to spouští na oba cíle paralelně a oba procesy se pak přetahují o /tmp/result.txt: první si tam něco zapíše, druhý mu to začne přepisovat, tak mu to ten první vrátí tím, že soubor smaže.
Když jste odstranil "rm", tak v souboru aspoň zůstal druhý výsledek a jeden z testů už prošel. Když jste zcela odstranil použití dočasného souboru, tak byl problém eliminován zcela.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /