Re: nagios - problém s nrpe a pluginem [VYRESENO]

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Čtvrtek Září 19 11:33:02 CEST 2013

Ano, bylo to právy, když jsem plugin spustila pod uživatelem nagios,
zeptalo se mě to na rootovské heslo, ale já myslela, že je to  ještě k
přelogování pod účet nagios.

A ve skriptu jsem našla příkaz sudo, tak jsem přidala cestu do sudoers,
a už to běží.

Díky,
Kateřina