Dobry den

Martin Tirsel lk na blackpage.eu
Středa Duben 9 00:16:26 CEST 2014

Nepomoze, tu je vidiet co je to s prepacenim za zmrda:

http://hoax.sk/spam/komercny-spam-mesiaca-z-adresy-timkova/

Tie hluposti, ze to na nich niekto usil... Trva to uz viac ako dva roky,
je to firmicka, ktorych su tu stovky a ze by existoval niekto, kto by si
s tym daval tak dlhu dobu taku namahu? Kazdy nech si o tom spravi obrazok.

A toto je prosim on, ale fakt len pre silne zaludky :) V diskusii je
tiez o tom spamovani.

http://zivot.azet.sk/clanok/1395/veril-si.html

Martin