Skript pro kontrolu napadení operací Windigo, test zranitelnosti OpenSSL

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Středa Duben 9 18:37:30 CEST 2014

Zdravím konferenci.

Mám pro zájemce ke stažení novou verzi kontrolního skriptu na napadení Windigo. Vylepšil jsem detekcí Linux/Ebury
a přidal jsem nově zjištěné signatury napadení webových serverů komponentou Linux/Cdorked.

Doprovodný článek: http://it-blog.cz/kontrolni-skript-na-operaci-windigo-verze-1-0-2/
Odkaz na stahování: http://it-blog.cz/wp-content/uploads/2014/04/kontrola_operace_windigo-1.0.2.tar.gz
Signatura: http://it-blog.cz/wp-content/uploads/2014/04/kontrola_operace_windigo-1.0.2.tar.gz.sig

V článku http://it-blog.cz/dalsi-vyvoj-operace-windigo/ jsem se s pomocí křišťálové koule pokusil
o předpověď dalšího vývoje operace Windigo.

V článku http://it-blog.cz/zavazna-bezpecnostni-chyba-v-openssl/ máte mimo jiné odkaz na utilitku
pro otestování zranitelnosti vašeho Linuxu touto chybou a popis způsobu jejího použití.

Konference je dnes zcela mrtvá, předpokládám, že všichni záplatujete :-)

S pozdravem LH

--
Ing. Leoš Houser, jednatel
AA COMPUTER, s.r.o.