Skript pro kontrolu napadení operací Windigo, test zranitelnosti OpenSSL

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Duben 10 08:05:34 CEST 2014

Dobrý den,

On Thu, Apr 10, 2014 at 03:12:29AM +0200, Ing. Leoš Houser wrote:
> Zdravím.
>
> Osobně jsem přegeneroval všechny certifikáty na systémech, které
> měly postižené verze OpenSSL. Doporučuji udělat totéž.

omlouvám se, ale co to znamená "přegeneroval"? Revokoval jste je
a znovu udělal nové? Nebo stačilo spustit nějaký proces
přegenerace certifikátů na serverech, který je mi zatím utajen?

Zdraví
Honza Marek