Re: Skript pro kontrolu napadení operací Windigo, test zranitelnosti OpenSSL

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Čtvrtek Duben 10 09:12:24 CEST 2014

On Thu, 10 Apr 2014, Jan Marek wrote:

> Dobrý den,

> omlouvám se, ale co to znamená "přegeneroval"? Revokoval jste je
> a znovu udělal nové? Nebo stačilo spustit nějaký proces
> přegenerace certifikátů na serverech, který je mi zatím utajen?

Podle me je totiz potreba rozlisovat dve veci
1. zda jste si vytvoril vlastni CA a self signed certifikaty
2. mate certifikaty od overene CA

ad 1) V prvni pripade pregenerujete klidne i celou CA, pokud ji ovsem
pouzivate na vice mistech, tak to asi neni idealni (jestli je to ovsem
nutne to zatim nevim) a pak staci kdyz vygeneruje novy private key a
certificate ke vsem mozny SSL sluzbam.

ad 2) mel byste revokovat platnost stareho certifikatu u sve CA a nasledne
si vygenerovat novy privatni klic a pres CSR (certificate signing
requeset) si nechat novy certifikat vygenerovat/podepsat u CA.

Budu velice rad pokud me nekdo opravi nebo doplni.

Adam Pribyl