Jak změnit jméno zařízení USB v /dev?

d.petr d.petr na post.cz
Čtvrtek Duben 10 12:52:40 CEST 2014

Adam Pribyl wrote:

> Pokud nemate udev, pomoci ktereho lze vytvorit presistentni nazvy na
> zaklade serioveho cisla
> http://hintshop.ludvig.co.nz/show/persistent-names-usb-serial-devices/
>
> pak vam nezbyva nez to same delat "rucne" ve vasi aplikaci.

> Adam Pribyl

Ano, toto (ručně ve své aplikaci) bych právě moc rád učinil. Jenže
nemůžu přijít na to, jak. Když se třeba odpojí xUSB1 a xUSB2 a pak se
připojí jen xUSB2, dostane "špatný" název xUSB1. A já bych ho rád změnil
na správný xUSB2. Jenže jak? Nebo to vůbec nejde a musím vytvářet nějaké
jinak nazvané symlinky a při startu svého programu je smazat a testovat,
které soubory /dev/xUSBx zrovna existují a do kterého z nich je které
zařízení zrovna připojeno a zas všechny symlinky vytvořit?

PM