Re: Jak změnit jméno zařízení USB v /dev?

Artur Kudělka kudelart na gmail.com
Čtvrtek Duben 10 14:47:50 CEST 2014

Dobrý den,
teoreticky by se měla dát zařízení rozlišit pomocí iSerialNumber, ale
záleží zda jej používají - není povinné (viz) :

http://www.beyondlogic.org/usbnutshell/usb5.shtml

Zdraví
    Artur Kudelka