Nefunkční debugging v Kdevelop

Ivo Hanuška ihanuska na ip-sec.cz
Neděle Duben 20 14:43:35 CEST 2014

Zdravím všechny.
Rozhodl jsem se oprášit svoje znalosti programování v C/C++ a na
OpenSuse 13.1. jsem si nainstaloval KDE. Vše funguje v pohodě až do
okamžiku, kdy chci začít debugging, který zprostředkovává IDE přes GDB
(verze 7.7). Při pokusu o debugging se otevře okno terminálu (výsledek
má být malá serverová aplikace) a v ní se objeví hlášení:

GDB cannot use the tty* or pty* devices.

Check the settings on /dev/tty* and /dev/pty*

As root you may need to "chmod ug+rw" tty* and pty* devices and/or add
the user to the tty group using "usermod -G tty username".

Bohužel, i když tty soubory nastavím na příslušná práva a uživatele do
skupiny přidám, nepomůže to. Konečně soubory /dev/pty ani v dev nemám.

Nemá někdo s tímto zkušenot, o kterou by se mohl podělit?

Děkuji.

IH