Nezosynchronizovany cas na notebooku po uspani do ram alebo hibernacii

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Úterý Duben 22 13:01:13 CEST 2014

Dobry den,
kouknete se do /etc/pm. Ja jsem mel ve starsim Ubuntu problem s
NetworkManagerem, tak jsem mel skript, ktery ho po probuzeni notebooku
restartovat. Muzete tam vrazit ntpdate (sice by se to nemelo, ale za
zkousku to stoji).

Muj stary skript /etc/pm/sleep.d/77NetworkManager :

#!/bin/sh
# http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1522146&p=9535846#post9535846
case "$1" in
        resume|thaw)
                service network-manager restart
                ;;
        suspend|hibernate)
                # Do nothing
                ;;
esac

# https://wiki.archlinux.org/index.php/Pm-utils#Creating_your_own_hooks
#case $1 in
#    hibernate)
#        echo "Hey guy, we are going to suspend to disk!"
#        ;;
#    suspend)
#        echo "Oh, this time we are doing a suspend to RAM. Cool!"
#    thaw)
#        echo "Oh, suspend to disk is over, we are resuming..."
#    resume)
#        echo "Hey, the suspend to RAM seems to be over..."
#    *)  echo "Somebody is calling me totally wrong."
#esac