Nezosynchronizovany cas na notebooku po uspani do ram alebo hibernacii

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Úterý Duben 22 14:27:07 CEST 2014

On Tue, 22 Apr 2014, Martin Vancl wrote:

> Dobry den,
> kouknete se do /etc/pm. Ja jsem mel ve starsim Ubuntu problem s
> NetworkManagerem, tak jsem mel skript, ktery ho po probuzeni notebooku
> restartovat. Muzete tam vrazit ntpdate (sice by se to nemelo, ale za
> zkousku to stoji).

Jen detail - pokud bezi chrony tak ntpdate nepujde (socket busy ci tak
neco). Principielne by to ale mel resit NM->chrony. Proc to nedela nevim -
chce se to podivat do logu (dnes jiz journalctl ze..) co dela nm a chrony
po probuzeni.

Jinak taky pozor na to, jestli vam chrony cas vubec synchronizuje, protoze
k synchronizacim by melo dochazet stale. V NTP byl nejaky parametr, ze
kdyz by casovy rozdil prilis velky, tak uz NTP nic nedelal, nevim jak to
ma chrony ani na kolik se vam ten cas behem spanku rozjede.