zachrana dat z disku was Re: Novy OpenAFS server na starym /vicepa

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Úterý Srpen 5 18:37:48 CEST 2014

On Tue 2014-08-05 17:06:32, Pavel Kankovsky wrote:

> Já bych přidal ještě jedno ponaučení: i na systémovém disku mohou
> být důležitá data, která stojí za to zálohovat. ;)
>
> Upřímně řečeno si myslím, že ušetřený čas při disaster recovery může
> být dobrý důvod k tomu, aby se zálohoval celý systém. A to i za
> cenu, že to zabere víc místa (většinou se to ale pozná jen v
> případě, že je těch strojů hodně, ale pak většinou dost zabírá
> deduplikace).

Ja bych jeste pridal pouceni "neverte flash pametim, ty potvory rady zapominaji".

Jinak... ted jsem si trochu hral s otviranim mechanickych disku, a teoreticky umim
"opravit" hlavy prilepene na plotne -- projevuje se to tim, ze disk parkrat zavrci,
ale neroztoci se.

Chtel bych si to vyzkouset prakticky, nema nekdo vhodny disk?

										Pavel