Novy OpenAFS server na starym /vicepa

Úterý Srpen 5 17:06:32 CEST 2014

On Fri, 1 Aug 2014, Richard Švec wrote:

> A poucenie znie - ked uz pouzivate SSD disk ako systemovy, tak nech je
> to aspon nejaky SLC s ktorym mate dobre skusenosti.

Já bych přidal ještě jedno ponaučení: i na systémovém disku mohou být
důležitá data, která stojí za to zálohovat. ;)

Upřímně řečeno si myslím, že ušetřený čas při disaster recovery může být
dobrý důvod k tomu, aby se zálohoval celý systém. A to i za cenu, že to
zabere víc místa (většinou se to ale pozná jen v případě, že je těch
strojů hodně, ale pak většinou dost zabírá deduplikace).

--
Pavel Kankovsky aka Peak                      "Que sais-je?"