Kterou embedded desku s Linuxem?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Prosinec 17 13:26:13 CET 2014

Martin Vancl wrote:
: Proč musí deska umět POE? Nestačilo by přes redukci na druhé straně z UTP
: vytáhnout napájení?

	Mnohdy ano, ale je to další krabice navíc, další kabely, atd.
Proto bych fakt chtěl PoE přímo na desce.

: Takhle téměř vyloučíte RPi.

	Ano. Na druhé straně toto stejně není doména R-Pi. Na to je tam
docela zbytečná 3D grafika a naopak to nemá A/D převodník.

: Já mám na pár podobných věcí použitý starý WRAP (předchůdce ALIXu). 233MHz
: x86, 64MB RAM, CF. A jsem spokojený. Sehnat se dá za pár korun. Kvůli
: pomalosti na své původní určení je všichni vyhazují (pokud to už neudělali).

	ALIX je docela veliký. Já bych fakt potřeboval co nejmenší věc.
Pokud by na tom běželo SNMP, možná SSH a nějaký můj ovládací program, bylo by
to víc než dostatečné. A právě když člověk vidí ty R-Pi tak si říká, že
něco ještě výrazně slabšího (ale už s Linuxem, ne Arduino) by mělo být možné
vyrobit i v daleko menším formátu.

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak   <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| New GPG 4096R/A45477D5 -- see http://www.fi.muni.cz/~kas/pgp-rollover.txt |