Kterou embedded desku s Linuxem?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Prosinec 19 22:08:41 CET 2014

Jaroslav Lukesh wrote:
: A na co furt linux a psát si svůj IP stack?

	Tohle jsem nepochopil - _chci_ Linux a _nechci_ si psát IP stack
(a nad tím SNMP a HTTP).

: Vždyť tam jsou na všecko
: knihovny, příklady, je to koncepčně dělané pro děcka, ne pro MCU
: vývojáře - proto většina konstrukcí s tím taky tak vypadá (většinou
: chybí odpory a kondy, nebo se přetěžujou výstupy).
:
: Že vy jste o arduinu jenom slyšel, nebo ho u někoho jenom zdálky viděl?

	Ale tak mám několik Nano a pak nějaké Mega jako kontroler pro i3.

: A s cenama to taky není až tak hrozný, jak se traduje, jenom to
: nesmíte kupovat v česku, ale v číně.
:
: Arduino Pro mini 3.3V 2$
: Ethernet nebo wifi 3$
: PoE splitter 1-2$
: DC/DC měnič 1$
: dvouřádkový LCD displej 2$
: čudlíky, krabička ...
:
: No a k naprogramování za 2$ USB/TTL serial převodník (musí mít
: vyvedené DTR, jinak je to programování opruz)

	Jo, a dohromady to bude několikrát větší než by mohlo být
a bude to úplně jiné než bych to chtěl mít.

	No ale to je taková vlastnost internetových diskusí, že se člověk
poměrně přesně zeptá na to co chce (pochopitelně bez podrobného vypsání
všech důvodů které ho k tomu vedou, jinak by ten mail byl tak dlouhý,
že by ho nikdo nečetl), a místo odpovědi se mu dostane mnoho doporučení
o tom, co by měl chtít jiného, a že vlastně to co napsal ve skutečnosti
ani nechce. No nic.

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak   <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| New GPG 4096R/A45477D5 -- see http://www.fi.muni.cz/~kas/pgp-rollover.txt |