Kterou embedded desku s Linuxem?

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pátek Prosinec 19 22:53:49 CET 2014

Hello, world!\n

> A na co furt linux a psát si svůj IP stack? Vždyť tam jsou na všecko
> knihovny, příklady, je to koncepčně dělané pro děcka, ne pro MCU
> vývojáře - proto většina konstrukcí s tím taky tak vypadá (většinou
> chybí odpory a kondy, nebo se přetěžujou výstupy).

Ten software právě také :-)

Máte někdo s tímhle IP stackem nějaké konkrétní zkušenosti? Já zatím ne,
ale poté, co jsem se potkal s několika embedded IP stacky, mám proti nim
značné předsudky -- vždycky všechno fungovalo jen na dobré slovo, ošetření
chyb buďto žádné, nebo častěji veskrze špatné.

Nakonec jsem vždy usoudil, že mi zabere méně času vydělat si na slušnou
desku s Linuxem, než honit další a další chyby v takovém bastlu.

Rád se v tomto případě nechám vyvést z omylu.

> A s cenama to taky není až tak hrozný, jak se traduje, jenom to
> nesmíte kupovat v česku, ale v číně.
>
> Arduino Pro mini 3.3V 2$
> Ethernet nebo wifi 3$
> PoE splitter 1-2$
> DC/DC měnič 1$
> dvouřádkový LCD displej 2$
> čudlíky, krabička ...

S vaším Číňanem se rád nechám seznámit :-)

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
"I invented the term Object-Oriented, and I can tell you I did not have C++ in mind." -- Alan Kay