Systemd si uspává počítač

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Prosinec 23 12:01:47 CET 2014

Ahoj,
	tak jsem se rozhodl, že dám systemd (opět) šanci, když je to prý tak skvělá věc. Hmm.
Nemá kdokoliv nápad, proč se mi počítač se systemd do 20 sekund sám od sebe uspává? Pravda, po rebootu vydrží asi minutu ...

Debian testing s XFCE. Bez gui přihlašovátek (jeden u systemd nikdy neví).

Opravdu nevím co hledat. Ve 20 sec intervalech se hledá těžko. Na netu jsem nic relevantního nenašel.

Dokud funguje starý init tak mě je to celkem jedno, ale nevím jak dlouho s ním vydržím. Jak to zatím vypadá, tak jak to půjde.

ced