exim a SHA-2 certifikat gnutls problem?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Prosinec 25 21:31:34 CET 2014

Tomáš Koželuh píše v Út 23. 12. 2014 v 14:40 +0100:
> Je v pořádku certifikát a případně má k němu exim přístup? Když jsem měl
> problém s certifikátem, tak jsem vždycky skončil u toho, že jsem špatně
> zadal cestu k certifikátu nebo služba neměla k certifikátu přístup.

přiznám se, že když jsem to na Štědrý večer (kdy přestal platit původní
certifikát) dělal celé znovu (tj. měnil konfiguraci Dovecotu a Eximu na
nový certifikát), tak už to fungovalo korektně. Možná pomohlo, že jsem
obě služby zastavil, napočítal do deseti a pak teprve spustil místo
nějakého reloadu či restartu.

Takže odvolávám "poplach", zřejmě byl problém někde mezi klávesnicí a
židlí, i když netuším kde, neboť to dělám každý rok stejně.

Petr