Re: CentOS 7 na ostrý server

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Čtvrtek Prosinec 25 10:48:20 CET 2014

On Tue, 23 Dec 2014, Ing. Martin Hankovec wrote:

> Zdravím všechny,
> mám ostrý server na CentOS 5.x (hlavně webserver, MySQL, poštovní server -
> sendmail, dovecot) a potřeboval bych ho upgradovat (zřejmě reinstalací). Rád
> bych přešel na CentOS 7 kvůli delší podpoře, ale systemd a další velké změny
> mě odrazují (nemám s nimi zkušenost).

Nechci Vas od toho vylozene odrazovat, aktualizovat na 6.x radu je
samozrejme nasledne 2x tolik prace, ale vzdy je dle me zkusenosti lepsi
postupne aktualizovat, nez reinstalovat o jednu radu a pak se divit.
Jestli se nepletu, tak RH testuje prechody prave mezi verzemi, ale obverzi
Vam nikdo nic "nezaruci". Pokud je to kriticka aplikace, tak jedine udelat
si virtual z instalace a vyzkouset tam. Produkcni data nemusite mit cela,
staci vzorek. Krom toho 7.x povazuji stale za prilis "experimentalni",
minimalne do 7.1.

> Martin H.

Adam Pribyl