CentOS 7 na ostrý server

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec na ceskearchivy.cz
Pondělí Prosinec 29 08:03:53 CET 2014

Dne 25.12.2014 v 10:48 Adam Pribyl napsal(a):

> Nechci Vas od toho vylozene odrazovat, aktualizovat na 6.x radu je
> samozrejme nasledne 2x tolik prace, ale vzdy je dle me zkusenosti
> lepsi postupne aktualizovat, nez reinstalovat o jednu radu a pak se
> divit. Jestli se nepletu, tak RH testuje prechody prave mezi verzemi,
> ale obverzi Vam nikdo nic "nezaruci". Pokud je to kriticka aplikace,
> tak jedine udelat si virtual z instalace a vyzkouset tam. Produkcni
> data nemusite mit cela, staci vzorek. Krom toho 7.x povazuji stale za
> prilis "experimentalni", minimalne do 7.1.
> Adam Pribyl
Vyzkouším aplikaci ještě jinde proti MariaDB, funkčnost je důležitá, ale
zase to není aplikace, která by vyžadovala něco speciálního směrem k OS.
Aktualizovat přes verzi 6.6 bych nerad, protože u 5.x je psána podpora
do roku 2017 a už dnes pro ni nejsou opravy některých knihoven,
předpokládám, že se podobně brzy vykašlou i na verzi 6.x.
Děkuji
MH