Automatizace domu na Linuxu

Ondřej OMYL Mach omyl na omyl.net
Čtvrtek Únor 6 14:56:28 CET 2014

Něco podobného mně průběžně již několik let také napadá, a sem tam se
věnuji vyhledávání (primárně kvůli vytápění).
Aktuálně mne zaujala možnost ovládání systému aka FS20, eMax! třeba od
Conradu/ELV.
zrovna včera mě to zase přepadlo, a něco jsem i našel.
jako výchozí - spíš pro získání pojmy k následnému zadání do gúglu -
třeba:
http://www.mike-stirling.com/2012/10/hacking-wireless-radiator-valves-with-gnuradio/

omyl