Pomalý(zaseklý) init script tmpfiles.dev

Vítězslav Kašička vkasicka na seznam.cz
Čtvrtek Únor 6 19:58:45 CET 2014

   Zdravím,
takžepousama jsem přišel na to čím je to spůsobené. Jelikož používám
LDAP server pro seznam uživatelů a zrovna tu chvíli neběží, tak
vyhledávaní v tatabázi trvá. Ale mám problém, ikduž mám nsswitch.conf
nastavený takle:

passwd:      files [success=return] ldap
shadow:      files
group:       files [success=return] ldap

tak nejsem schopny přinutit, aby při nalezení položky nepokračoval ve
vyhledávaní v LDAP serveru. A vím že ji najde, protože chown se dělá
pouze pro root:root. A také ddyž jsem odstranil ldap se senamu tak start
proběhl rychle bez zdržování. Nevíte čím to je?

         Díky
           V.Kašička