Re: Pomalý(zaseklý) init script tmpfiles.dev

Pátek Únor 7 01:51:45 CET 2014

On Thu, 6 Feb 2014, Vítězslav Kašička wrote:

> Ale mám problém, ikduž mám nsswitch.conf nastavený takle:
> [...]
> tak nejsem schopny přinutit, aby při nalezení položky nepokračoval ve
> vyhledávaní v LDAP serveru. A vím že ji najde, protože chown se dělá pouze
> pro root:root.

Úvaha v poslední větě je možná poněkud unáhlená. Ověřil jste
experimentálně, že to 1. dělá přímo příkaz chown (v původním dopise
píšete, že se to zasekne na něm, ale nepíšete už, jak jste to určil)
a 2. nepokouší se v LDAPu hledat ještě něco jiného než jen uživatele a
skupinu "root"?

Mimochodem, ono [success=return] by mělo být předdefinované chování (ono
ostatně většinou ani moc nedává smysl, aby se choval jinak), a tudíž by
nemělo být nutno to uvádět explicitně.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /