Linux Digest, Vol 84, Issue 5

Vítězslav Kašička vkasicka na seznam.cz
Pátek Únor 7 19:23:14 CET 2014

Dne 7.2.2014 12:00, linux-request na linux.cz napsal(a):
> Úvaha v poslední větě je možná poněkud unáhlená. Ověřil jste
> experimentálně, že to 1. dělá přímo příkaz chown (v původním dopise
> píšete, že se to zasekne na něm, ale nepíšete už, jak jste to určil)
> a 2. nepokouší se v LDAPu hledat ještě něco jiného než jen uživatele a
> skupinu "root"?

Add 1)Povrtal jsme se vesktriptech a nechal si vypsat místa jednotlivých
příkazů (echo ...)
  Add 2) V konfiguračním souboru /run/tmpfiles.d/kmod.conf je nastaveno:
c /dev/autofs 0600 - - - 10:235
c /dev/fuse 0600 - - - 10:229
  .
  .
  .

Takže se chown v konečném důsledku volá ve tvaru: chown 0:0 /dev/autofs.
Takže si nedokážu představit co by ještě potřeboval.

> Mimochodem, ono [success=return] by mělo být předdefinované chování (ono
> ostatně většinou ani moc nedává smysl, aby se choval jinak), a tudíž by
> nemělo být nutno to uvádět explicitně.

   To jsem z manuální stránky pochopil, ale chtěl jsem jistotu.

     VK