Linux Digest, Vol 84, Issue 5

Pondělí Únor 10 23:03:50 CET 2014

On Fri, 7 Feb 2014, Vítězslav Kašička wrote:

> Add 1)Povrtal jsme se vesktriptech a nechal si vypsat místa jednotlivých
> příkazů (echo ...)

Hm. Zkuste ten skript upravit, aby spustil problematický chown pod strace.
Nejlépe strace -tt -T -s 1024, aby bylo pěkně vidět, kde to visí a co to
tam dělalo.

> Add 2) V konfiguračním souboru /run/tmpfiles.d/kmod.conf je nastaveno:
> [...]
> Takže se chown v konečném důsledku volá ve tvaru: chown 0:0 /dev/autofs.
> Takže si nedokážu představit co by ještě potřeboval.

Já také ne, ale už jsem vyrostl z toho, že bych si myslel, že věci, které
si nedokážu představit, jsou nemožné. :)

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /