Vzdalene spousteni pres ssh jede lokalne

Jiří Pidrman jpidrman na volny.cz
Pondělí Únor 10 11:01:38 CET 2014

Dobrý den,

toto chování se mi zdá dosti nepravděpodobné. Nevím jakou cestou by shell (nebo jakýkoliv jiný proces) na vzdáleném systému, mohl spustit proces na lokálním systému. Ne že by takové chování nešlo nakonfigurovat, ale dalo by to trochu práce.

Mohl by jste prosím poslat log z terminálu, kde je vidět proces přihlášení přes ssh, pak výpis "uname -a" a spuštění firefoxu?

Klidně to pošlete přímo na mne a pokud se doberem nějakého závěru, tak pak výsledek pošlem zpět do konference.

S pozdravem
J.Pidrman